Délka mostu:
Doba výstavby:
Investor:
Délka mostu:
Doba výstavby:
Investor:
Rekonstrukcí tohoto mostu se docílilo podstatné zvýšení zatížitelnosti mostu. Základní konstrukční uspořádání se zachovalo. Most byl doplněn o elastické dilatační závěry. Stávající ŽB deska byla nadbetonována a doplněna o novou vodotěsnou izolaci. Celá konstrukce byla sanována. Části křídel mostu byly přezděny. Na mostě byly zřízené nové římsy a zábradlí. Spodní část středního pilíře byla zesílena proti vymílání.
Délka mostu:39,000 m
Doba výstavby:05-10/2014
Investor:Jihočeský kraj
Jednopolový most je řešen jako monolitický železobetonový rám. Světlost mostního otvoru je 6,00 m. Most je založen na hlubinně vrtaných velkoprůměrových pilotách o průměru 0,90 m.
Délka mostu:15,310 m
Doba výstavby:05-10/2015
Investor:Správa a údržba silnic Jihočeského kraje
Během rekonstrukce mostu byl opraven mostní svršek, zábradelní systém neodpovídal platným normám, proto byl také vyměněn. Součástí této rekonstrukce bylo v neposlední řadě i zajištění funkčního odvodňovacího systému. Nosná konstrukce mostu byla zachována. Stavební práce probíhaly za částečného provozu.
Délka mostu:47,68 m
Doba výstavby:04-09/2015
Investor:Jihočeský kraj
Nový most o jednom poli je konstrukčně řešen jako železobetonová polorámová konstrukce (integrovaný most). Založení spodní stavba je na základových pasech, které jsou dále hlubinně založeny na pilotách. Nosnou konstrukci mostu tvoří ocelo-železobetonový polorám.
Délka mostu:52,700 m
Doba výstavby:02-10/2015
Investor:Jihočeský kraj a SŽDC